SOBOTA

09:30 DO 10:30

  • mag. Jurij Avramovič Gregorič 

  • mag. Darija Šćepanović

  • dr. Karla Oblak

  • Mario Sambolec in Nenad Kojić

    Kaj lahko pričakujete? 

    • Kaj je dejansko pomembno iz prehranskega vidika za hujšanje? 
    • Prehranske prioritete za hujšanje. 
    • Kaj je pomembno iz vadbenega vidika za hujšanje? 
    • Kako poskrbeti za vsa potrebna hranila tekom deficita? 
    • Kako povečati sitost tekom hujšanja? 
    • Ali so prehranska dopolnila za hujšanje učinkovita? 
    • Kaj je dejansko pomembno iz prehranskega vidika za pridobivanje mišične mase? 
    • Prehranska prioriteta za pridobivanje mišične mase? 
    • Kaj je pomembno iz vadbenega vidika za pridobivanje mišične mase? 
    • Katera prehranska dopolnila lahko pripomorejo k hitrejšemu pridobivanju mišične mase; mehanizem delovanja in način jemanja teh dopolnil. 

11:00 DO 12:00

  • Anže Zdolšek

  • Damjan Čanžek

  • Žiga Tolič

    Na začetku svoje kariere, se je Žiga Tolič veliko spraševal zakaj redna vadba pilatesa nekaterim pomaga pri reševanju mišično-skeletnih problemov, spet drugim pa ne. Ali obstaja kak sistem, ki bi omogočal prepoznavo morebitnih izzivov in zagotovil uspeh strankam? Studio, kjer deluje Žiga že 14 let je njegova delavnica, kjer dnevno razvija nove sisteme in načine kako omogočiti, da ljudje dobijo največ iz posameznih pilates treningov. To razmišljanje bi rad delil z vami in vam omogočil, da pogledate na svoje delo iz druge perspektive.

    S pilates vadbo krepimo najpomembnejše mišice trupa. Katere so to mišice in zakaj so dobile tako veljavo? Veliko je bilo napisano knjig na to temo in v grobem se strokovnjaki strinjajo glede teh mišic, čeprav nekateri dajejo večji poudarek enim mišičnim skupinam, spet drugi pa drugim. Zakaj je temu tako, pa bomo poiskali odgovor v anatomiji.

    Poznate eno pilates veščino ali vajo s katero lahko rešite težave v ramenih, med lopaticami, hrbtenici, sakroiliakalnih sklepih in kolkih?  Naša telesa so narejena tako, da ne potrebujemo biti inteligentni, znati brati, pisati in poznati anatomijo, da bi se kvalitetno premikali in živeli brez bolečin. Sistemi, kot so optimalno dihanje, pravilna dinamika hoje in pokončna drža lahko rešijo vse prej naštete probleme v telesu. Telo je sistem, ki ima sposobnost samozdravljenja le če znaš vzpostaviti pravilno okolje v katerem se to lahko zgodi. Seme je posejano potrebuje le zemljo, vodo in sonce, da zraste v mogočno drevo. S pilatesom lahko naredite veliko dobrega zase in z svoje stranke.

    Verjamemo, boste preko delavnice prejeli odgovoril na marsikatera vprašanja in vaši treningi bodo zasijali v povsem novi luči. Žiga obljublja, da bo to tako, kot da bi se po 15 letih zakona ponovno zaljubili v svojega partnerja.

  • Tina Goršek, mag. prehrane in biomedicine

    Kaj lahko pričakujete? 

    • Nihanje hormonov skozi menstrualni ciklus in njihovi vplivi na presnovo. 
    • Pomembnost posameznih makrohranil za posamezni del ciklusa. 
    • Vpliv hormonov na trening mišične jakosti in trening vzdržljivosti; kako trening podpreti s prehrano. 

12:30 DO 13:30

ODMOR

__

14:30 DO 15:30

16:00 DO 17:00

  • Grega Jenko

    Kaj lahko pričakujete? 

    Poškodbe kolena so zelo pogoste, ne glede na to ali govorimo o profesionalnih, rekreativnih športnikih oziroma ne nazadnje tudi o neaktivnem posamezniku (poškodba pri vsakdanjih opravilih). 

    Pridružite se delavnici in skozi praktične primere spoznajte različne načine rehabilitacije kolena. 

     

  • Damjan Čanžek

  • Žiga Tolič 

    Kaj lahko pričakujete? 

    Vadba je logično povezana s predavanjem. Vsa pridoblja teorija se bo prenesla v prakso. Joseph Pilates je s svojo tehniko že 100 let nazaj postavil dobre osnove zdravemu gibanju in veliko stvari se potrjuje za pravilne tudi s sodobnimi raziskavami.

    Na tokratni uri se bomo osredotočili na razvojne gibe dojenčka in kako to znanje združiti v pilates trening. S temi gibi je je Žiga prvič spoznal štiri letnem študiju metode Feldenkrais in v praksi se je izkazalo, da lahko z upoštevanjem teh pravil pomagaš tako dojenčku, ki potrebuje malo vzpodbude pri svojem razvoju, kot tudi 85 letniku, ki ne more več samostojno vstati iz stola. Dokler je prisoten pulz in želja po učenju je napredek mogoč. 

    Ste pripravljeni na zabavno in poučno popotovanje skozi prvih 16 mesecev svojega življenja?

  • Mario Sambolec in Nenad Kojić

    Kaj lahko pričakujete na predavanjih? 

    • Tehnike merjenja debelosti in njihove prednosti ter slabosti. 
    • Zakaj debelost nastane? 
    • Najpogostejši miti o debelosti. 
    • Visceralna maščoba in vnetni procesi. 
    • Kaj je presnovno zdrava debelost in ali gre za oksimoron? 
    • O paradoksu debelosti. 
    • Princip “kalorije not in kalorije ven” v teoriji in praksi. 
    • Vloga genetike v debelosti.
    • Imajo predebeli posamezniki res nizko presnovno stopnjo? 
    • Presnovne prilagoditve med debelostjo.