Petra Kmetec je diplomirana univerzitetna ekonomistka, ki svoje znanje širi na področje psihologije.
Zadnja leta se uri predvsem v delovanju človeškega uma, kar ji je pripeljalo na pot Neurolingvistično programiranje in Transakcijsko analizo. Je NLP praktik, Theta healing in Reiki praktik, trenutno pa je v procesu šolanja Transakcijske analize. Ukvarja se z meditacijami, uživa v prebiranju knjig o osebnostni rasti in razvoju.
Zelo ji je všeč, kadar lahko z svojim znanjem pomaga najti ljudem njihovo bistvo in jim približa svet radosti in lastne zadovoljitve.

Z zdravo prehrano in negovanjem svoje psihe se je pričela ukvarjati že v srednji šoli in to jo še sedaj fascinira, ter žene naprej v raziskovanje globin človeškega uma.

Načini za izboljšanje komunikacije s strankami (do 12.30)

Komunikacija je ključ do dobrega odnosa, pa naj bo to s strankami ali v osebnem življenju.

  • Kako dostopiti do stranke?
  • Na kakšen način se z njo pogovarjati?
  • Kaj je pomembno in kako dobiti prave informacije, da skupaj dosežeta res tisti cilj, ki si ga stranka želi?
  • Kakšen način komunikacije ubrati?

Na predavanju boste spoznali različne načine in tehnike komuniciranja, ki vam bodo olajšali delo z vašimi strankami.