NEDELJA

09:30 DO 10:30

  • Martin Zieralko

    Vadba na kateri boste čutili značilnosti tradicionalnih funkcionalnih vaj in mentalno povezanostjo. Nizka intenzivnost in počasnejši glasbeni tempo zagpotavljata pravilno tehniko gibanja. Preverite!


    Bodyworkout which connects features of traditional functional workouts and mental classes. Low intensity and slower music tempo allows to take care about movements technique. Nice and effective holistic Bodyworkout. Check it out!

  • Gloria Gasperi

    Vsak šport ima specifične potrebe. Pilates lahko pri tem pripomore v večji meri predvsem na področju moči. Predvsem zaradi tega, ker preko pilatesa najdete ponovno osnovne motorične spretnosti, ki predstavljajo bazo za vsak šport. Ob spoštovanju izvirnega dela pilatesa, boste tako lahko izboljšali svojo moč in elastičnost. 

    Gloria bo z vami z veseljem delila svoje izkušnje na področju povezovanja pilatesa z ostalimi športnimi področji. 

    Pridružite se ji na delavnici, bodite pripravljeni na potenje, zabavo in na naslednji korak pri vašemu delu! 


    Every sport has specific motor skills… and Pilates can help to strength and improve all of them… most of all because Pilates is meant to find again , in your body and your mind, the natural basics motor skills, that represent the foundation for every other specific movement. Respecting the original work, you will be able to improve your awareness, your mastery, your strenght and elasticity!
    Gloria will be happy to share with you her own experiences in sports and Pilates! Join her in this workshop… get ready to sweat, have fun and make your next step in your sport!

  • Sandi Bitenc 

    Kako pogosto slišite stavek: Ne morem shujšati zaradi ščitnice? Dejstvo je, da imamo trenutno epidemijo obolenj ščitnice, vendar kako dejansko vplivajo na telesno kompozicijo in počutje?

    Spoznali boste:

    –          Kaj ščitnica je, katere hormone izloča,
    –          Kako ščitnica vpliva na telesno kompozicijo,
    –          Katere so najpogostejše motnje delovanja ščitnice in kako jih prepoznate,
    –          Kako hrana in vadba vplivata na ščitnico.

    Naučite se prepoznati simptome slabega delovanja ščitnice ter imejte rešitev za vaše stranke.


    How often do you hear the phrase: Can’t lose weight because of the thyroid? We currently have an epidemic of thyroid disease, but how do they actually affect on well-being?

    What the thyroid gland is? How the thyroid affects body composition? What are the most common thyroid disorders and how you can recognize them? How food and exercise affect the thyroid gland? 

    Answers on that in much more in the lecture.

11:00 DO 12:00

  • Costas Michallides

    Odkrij povsem nov, zabaven način, kako izpeljati aerobično uro. Na tej delavnici se boste naučili, kako na enostaven, zabaven način pripraviti koreografijo, s katero bodo vsi zadovoljni in ji bodo z lahkoto sledili. 

    Pripravite se na energično uro! 


    Explore the new way of Dance Aerobic classes. In this workshop you will learn how to create a “smart” and  easy to follow dance aerobic choreography that will make everyone happy! Bring your energy, listen to the music and get ready to dance…!

  • Blaž Bertoncelj

    Somatika je splošni izraz za različne pristope, tehnike in šole, ki učijo bolj zavestno, čuječe in lahkotno gibanje. Vsi imamo v svojem telesu in umu specifične navade in podzavestne vzorce, ki vplivajo na to, kako se gibljemo, dihamo in živimo. Somatske vaje in specifičen način njihove izvedbe (ki je relativno počasen in zelo natančen) nam pomagajo bolj jasno prepoznati, občutiti in spremeniti svoje navade v gibalnih vzorcih ter prevzeti bolj zavesten nadzor nad svojim nevro-mišičnem sistemom.

    Ker se vaje izvajajo relativno počasi, pozorno in nenasilno ter ker spodbujamo optimalno in lahkotno dihanje, somatika pozitivno vpliva na naš avtonomni živčni sistem, ker aktivira aktivnost parasimpatičnega živčevja, zmanjša negativni stres in s tem omogoča naravno obnovitev funkcij našega telesa in uma.

    Na tej uri somatike bomo osredočeni na izboljšanje stika s svojim telesom in učenje različnih gibalnih vzorcev hrbtenice, vratu in ramenskega obroča.


    Somatics is a general term for different approaches, techniques and schools that teach a more conscious, audible and light movement. We all have specific habits and subconscious patterns in our body and mind, which influence how we move, breathe, and live. Somatic exercises and the specific way of their implementation (which is relatively slow and very accurate) help us to better recognize, feel and change their habits in motion patterns and take more conscious control over their neuromuscular system. At this hour of somatics, we will focus on improving contact with our body and learning different motion patterns of the spine, neck and shoulder ring.

  • Petra Kmetec 

    Komunikacija je ključ do dobrega odnosa, pa naj bo to s strankami ali v osebnem življenju.

    • Kako dostopiti do stranke?
    • Na kakšen način se z njo pogovarjati?
    • Kaj je pomembno in kako dobiti prave informacije, da skupaj dosežeta res tisti cilj, ki si ga stranka želi?
    • Kakšen način komunikacije ubrati?

    Na predavanju boste spoznali različne načine in tehnike komuniciranja, ki vam bodo olajšali delo z vašimi strankami. 


    Communication is the key to a good relationship, whether it be with customers or in personal life.

    In this lectures you will find answers on a questions:

    How to access a customer?  What is important and how to get the right information together – to really achieve the goal that a customer wants? What type of communication I need to use?

    In this lecture you will learn about different ways and techniques of communication that will make it easier for you to work with your customers.

12:30 DO 13:30

  • Martin Zieralko

    Dinamična in vsestranska nadgradnja vadbe na STEP-u. Izboljšajte telesno pripravljenost, prožnost, agilnost, stabilizacijo, koordinacijo, zmogljivost, moč in hitrost. Uživajte ob vadbi z Martinom in poskrbite za celo telo!


    Dynamic and versatile bodyworkout on step. That  improve physical fitness, suppleness, agility, stabilization, coordination, performance, strength and speed, treating body holistically. It is easy in transmission and adaptation. Enjoy it!

  • Gloria Gasperi

    Ko boste prvič naredili teaser… ga ne boste nikoli pozabili. 

    Pridružite se Gloriji in razumite globji pomen tega ključnega dela pri pilates vadbi. 


    Once you do a teaser for the first time… you never forget it! And… the teaser can tease you in so many ways… Join Gloria in this workshop to deepen your understanding of this “key” exercise and realize how much it is connected to your body and to other exercises!

  • Grega Jenko 

    Športna postrehabilitacija – primeri obravnav kroničnih bolečin in poškodb. 


    Sports post-rehabilitation – examples how you can help or train with people with chronic pain and injuries.

ODMOR

14:30 DO 15:30

  • Tadeja M. Zečević

    STRONG, ni plesna vadba. Je revolucionarna intenzivna vadba, ki jo vodi glasba.
    Nehajte šteti ponovitve. Začnite trenirati v ritmu.

    Je celostna vadba, ki združuje vaje z lastno težo, vaje za mišično vzdržljivost, kardio in pliometrične vaje, ki se sinhronizirajo z izvirno glasbo, ki je bila zasnovana posebej za vsako posamezno potezo. Vsak počep, vsak utrip, vsak burpee vodi glasba, ki vam pomaga do tiste zadnje ponovitve. 

    V enourni vadbi boste pokurili kalorije, medtem ko krepite roke, noge, zadnjico in stabilizatorje trupa.

    Pliometrične ali eksplozivne izvedbe vaj, kot so visoka kolena in razni poskoki, se zamenjajo z izometričnimi izvedbami vaj, kot so izpadni koraki, počepi in elementi iz borilnih veščin.

    Maksimirajte porabo kalorij z kombinacijo visoko intenzivne vadbe in mišične vzdržljivosti, ter tako povečajte AFTER BURN EFEKT (kurjenje kalorij po končani vadbi). Pripravite se, da odkrijete, česa ste res sposobni. 

    INTENZIVNOST VADBE: srednja / visoka


    STRONG, is not dance exercise. It’s a revolutionary, intense, music-driven exercise. It is a complete exercise that combines exercises with own weight, exercises for muscular endurance and cardio.  In one-hour exercise you will burn calories while strengthening your arms, legs, buttocks and hull stabilizers. Maximize calorie consumption by combining high-intensity exercise and muscular endurance to increase AFTER BURN EFFECT (burning calories after completing exercise). Get ready to discover what you really are capable.

    TRAFFIC INTENSITY: medium / high

  • Celine Louis

    Céline bo vodila uro, ki združuje elemente pilatesa, joga in metode No risk abs, ki jo je razvila priznana fizioterapevtka Blandine Calais-Germain. Fokusirali se bomo na krepitev ob-hrbteničnih mišic v različnih položajih in na različne načine. Céline rada uporablja stoječe položaje za krepitev nog in centra telesa. Vodila vas bo skozi uravnoteženo vadbo zaradi katere se boste počutili višje in lažje.


    Céline will combined elements of pilates, yoga and No risk abs, developed by renowned physiotherapist Blandine Calais-Germain. We will focus on strengthening ob-spinal muscles. Céline likes to use standing positions to strengthen the legs and the center of the body. 

  • Simon Tomec 

    Vadbene vrvi so odlično orodje pri metaboličnem treningu, treningu vzdržljivosti v moči ter za trening v parih. So dinamične, zahtevne in večdimenzionalne – seveda, če jih pravilno uporabljate in sledite določenemu sistemu. Tega sistema vas bom naučil na tej praktični, zabavni in interaktivni delavnici. Naučili se boste, kako ravnati z vadbenimi vrvmi, da boste spodbudili in pospešili želeni rezultat: aerobno vzdržljivost, anaerobno vzdržljivost, moč ali vzdržljivost v moči. Naučili se boste, kako vključiti več ravnin gibanja ter sestaviti močne in učinkovite programe treninga.

    Udeleženci se boste naučili:

    • Kako uporabljati vrvi kot hitrostno lestev
    • Kako izvesti in naučiti vaje z vrvjo
      • Močni valovi
      • Izmenični valovi
      • Bič
      • Valovi med klečanjem
      • Valovi med sedenjem
      • Valovi med čepenjem
      • Valovi v izpadnem koraku
      • Smučarski valovi
    • Zabavno skupinsko aktivnost za konec vadbe

    Training ropes are an excellent tool in metabolic training, strength training and training in pairs. They are dynamic, demanding, and multi-dimensional – of course, if you use them properly and follow a certain system. I will teach you this practical, fun and interactive workshop. You will learn how to handle training ropes to stimulate and speed up the desired result: aerobic endurance, anaerobic endurance, strength or durability in strength. You will learn how to integrate multiple levels of movement and build strong and effective training programs.

16:00 DO 17:00

  • Robert Hönn

    Skozi 1. urno delavnico boste gradili moč rok, se dotaknili osnov aktivnega delovanja v statičnih položajih in sklepne mobilizacije ter se skozi praktičen “flow” približali ravnotežnim položajem na rokah. Strukture boste gradili postopoma, tako da bo vsak udeleženec prejel uporabna navodila, kako napredovati v lastni praksi.

    Delavnica zagotavlja varno okolje za vsakega udeleženca in je dostopna vsem nivojem predznanja.


    In this workshop you will build the strength of the hands,  basics of active action, static positions and concluding mobilization.

    You will build the structures gradually so that each participant will receive useful instructions on how to progress in their own practice. The workshop provides a safe environment for each participant and is accessible to all levels. 

  • Blaž Bertoncelj 

    Somatika je splošni izraz za različne pristope, tehnike in šole, ki učijo bolj zavestno, čuječe in lahkotno gibanje. Vsi imamo v svojem telesu in umu specifične navade in podzavestne vzorce, ki vplivajo na to, kako se gibljemo, dihamo in živimo. Somatske vaje in specifičen način njihove izvedbe (ki je relativno počasen in zelo natančen) nam pomagajo bolj jasno prepoznati, občutiti in spremeniti svoje navade v gibalnih vzorcih ter prevzeti bolj zavesten nadzor nad svojim nevro-mišičnem sistemom.

    Ker se vaje izvajajo relativno počasi, pozorno in nenasilno ter ker spodbujamo optimalno in lahkotno dihanje, somatika pozitivno vpliva na naš avtonomni živčni sistem, ker aktivira aktivnost parasimpatičnega živčevja, zmanjša negativni stres in s tem omogoča naravno obnovitev funkcij našega telesa in uma.

    Na tej uri somatike bomo osredočeni na izboljšanje stika s svojim telesom in učenje različnih gibalnih vzorcev hrbtenice, vratu in ramenskega obroča.


    Somatics is a general term for different approaches, techniques and schools that teach a more conscious, audible and light movement. We all have specific habits and subconscious patterns in our body and mind, which influence how we move, breathe, and live. Somatic exercises and the specific way of their implementation (which is relatively slow and very accurate) help us to better recognize, feel and change their habits in motion patterns and take more conscious control over their neuromuscular system. At this hour of somatics, we will focus on improving contact with our body and learning different motion patterns of the spine, neck and shoulder ring.

  • Zdravko Gregl 

    Vsebina predavanja:

    • kaj je BootCamp vadba (od kje izvira, kaj je njen smisel)
    • čemu je namenjena
    • kdo so lahko ciljna skupina vadečih
    • kdo naj bi jo prezentiral
    • kakšne vadbene prvine – elemente – vaje zajema
    • kakšni so rekviziti, ki se uporabljajo
    • kakšno vadbišče zahteva
    • pomembnosti (posledice napačne razlage oz. dojemanja pri trenerju)
    • ali je to zdrav način izvajanja vadbe, kdo se z njo sploh lahko ukvarja
    • kako se delijo oblike BootCampa
    • kako se stopnjuje zahtevnost in čemu se stopnjuje
    • scenariji takšnih vadbenih enot

    Content of lectures:

    • what is BootCamp, 
    • who can be the target group,
    • who is supposed to present it,
    • what kind of elements BooCamp exercise has, 
    • what kind of props are used,
    • what kind of training is required, 
    • is this a healthy way of exercising, who can deal with it, 
    • scenarios of this training units.